Frivilligklub Firmaidræt Hillerød

39 % af vi danskere er frivillige i en forening. Er du også? Ellers kan du blive det nu!

✅Ja! frivillighed giver stjerner på CV´et og større netværk, hvis du er ung og jobsøgende.
✅Ja! frivillighed er sjovt – du bliver en del af et fællesskab på tværs af generationer.
✅Ja! Frivillighed giver plus på meningskontoen – det er tilfredsstillende at få ting til at ske sammen med andre.

I Firmaidræt Hillerød vil vi gerne være med til at sætte gang i Hillerød. Det gør vi bl.a. med Lady Walk, Ladies Mud Race, Mud Race  for Men, Family Mud Race, Ung Cup, Julemærkemarchen og meget mere.

Og det har vi brug for frivillige hænder til – også gerne dine! Så vil du være med i et meningsfyldt sammenhold med sjov aktivitet som omdrejningspunkt, så hører vi meget gerne fra dig.

Du bliver en del af en flok energiske frivillige, der pakker poser, viser vej, sætter stævneplads op osv. Det er uforpligtende at være frivillig i Firmaidræt Hillerød. Du melder klar, når én af opgaverne passer i din kalender.

Kontakt os på kontoret@firmah.dk, hvis én af opgaverne er noget for dig, eller du har lyst til at høre mere.